Zdravite momcheta i momicheta ot LUG-BG! Az sym nov pochitatel(chudeh
se dali da ne izpolzvam fen:)))) na Linux. Polzvam go ot mnogo malko
vreme i imam mnogo malyk opit v rabotata s nego. No malko po malko
napredvam i vs epoveche zapochva da mi haresva.
   Radvam se che se zboniarah pri vashata users-grupa! I se nadiavam da
mi pomognete! Izviniavaite che ne vi pisha na bylgarski ama imam malki
problemi s kompiutyra v momenta i za tova pisha na latinica.
   V momenta polzvam Linux Mandrake 8.1. Imam nujda ot source coda na
edin header-fail. Kazva se synch.h. Niastina mnogo mi triabva i ne mojah
da go nameria nikyde - prichinata za tova sys sigurnost e v men!
   Ako mojete da mi pomognete shte vi byda mnogo blagodaren!
   Nadiavam se da imame oshte povodi za razgovori v bydeshte( i te da sa
na bylgarski!:))))! Blagodaria predvaritelno!

                     Konstantin

12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG