Ami iskam da vidia(i da gi polzvam) source coda na funkciite cond_init,
cond_wait, cond_signal i t.n. Tezi funkcii naistina imat analogichni v
UNIX, koito sa sys syshtite imena samo che otpred imat pthread_  i sa v
pthread.h faila kakto vie si mislite pravilno!:))
  Tia moite funkcii sa bez pthread_ otpred i sa po Solaris standarta za
tova niamat pthread_ otpred. Ima gi v header fail synch.h (s malka bukva)
ili pone taka pishe v Internet!
  Ta triabva mi source coda na tia funkcii ili pone header faila iskam da
moga da si polzvam(ako niama drug variant). Moita cel e da napisha
analogichni funkcii na tezi(naistina za synchronizacia na tredove, chrez
tezi funkcii i uslovnite promenlivi koito te polzvat - tova e edinia
nachin), no imam malko inf za tova kakvo tochno praviat i za tova iskam
da pogledna originalnite(po Solaris, ili UNIX) i da se orientiram malko!
Tova e ako oshte neshto ne sym obiasnil pitaite....

Rgds, Konstantin

цитирам  George Danchev <[EMAIL PROTECTED]>:

> na
> mojah

> hmmm, ako e taka zna4i stava duma za /usr/include/ace/Synch.h - header
> files
> of libACE (An Object-Oriented Network Programming Toolkit in C++) -
> http://www.cs.wustl.edu/~schmidt/ACE.html). Pone v Debian ima paketirani
>
> takiva ... zaedno s headers, e.g. -dev...
>
> No maj toj (pitashtiq) ima predvid drugo ... demek iska da polzva
> conditional
> variables and mutexes za da synhronizira threadove ... blah blah
blah ...

> [...]
==

12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG