On Friday 30 August 2002 11:07, Majesty wrote:
> Zdrawjte,
> Problema mi e 4e Sylpheed ne vyzpriema kato pi6a na cyrillic t.e az si pi6a
> a ni6to ne vijdam na ecrana. Sylpheed e versiq 0.7.4 debian woody 3.0 i sym
> slojil 6riftove s windows 1251 encoding.

proveri v "gnomecc" kakvi fonts si zadal ... vizh kakvo si opisal v
XF86Config-4 i mu vizh /var/log/XFree.0.log , t.e. koi fonts namira i koi ne
namira X-sa ... i LANG=bg_BG ... tova e dostaty4no za Sylpheed-a ... Ima
oba4e edin problem s Sylpheed (vis4ki versii , vkl. i v current code-a v CVS)
: kato pishesh message-a na cp1251, toj ti slaga posle i send-va s CP1251 v
header-a (takova nesto po IANA nema) ... pri koeto sledvat glavoboliq za
nqkoj mail clienti koito respect IANA charsets... za tova vizh kak mozhe da
go korigirash:
http://www.mail-archive.com/lug-bg@linux-bulgaria.org/msg10934.html
(apt-get source sylpheed .... i prilagash promenite za windows-1251 , mozhe i
bez lokalizaciqta na menutata, debian/rules binary, dpkg -i  ... tova ti e
qsno )

Sylpheed-claws e cutting edge Sylpheed, pri nego tozi problem s CP1251 v
header-a e opraven ve4e otdavna, t.e. slaga windows-1251 kakto si e
ustanoveno po IANA ... ta napravo te syvetvam ako ne ti se zanimava s patches
za Sylpheed-a, apt-get install sylpheed-claws i proverqvash dali pravilno si
ustanovil cyrillic setup v X ...

P.S. blah toq Sylpheed, mislq 4e otdavna go utepahme i vsi4ko e qsno.
--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]