Zdrasti,
Uj vsi4ko e nared pyk pak ne6e da pi6e :((
Zna4i da izqsnq kqkoi raboti. Ne izpolzvam language-env a sym si vzel 6riftove i sym
opisal v /etc/XF86Config-4 klaviaturata. V gnome sym zadal font s cp1251 encoding,
zadal sym i LANG=bg_BG i v Sylpheed-a sym zadal da izpolzwa font s cp 1251 encoding i
pak ne iska da pi6e. V drugite programi si pi6a normalno.
Imam edin vypros:kyde da napi6a da mi pravi avtomati4no pri boot-vane  LANG=bg_BG