Здравейте пак,

Верно ставала с overburn. Както някой отбеляза обаче, с мойта такива
екстри няма. На няколко сайта пише, че тя от такива работи НЕ разбира.
По-нова версия на firmware-а от 1.40 не можах да намеря, така че ще
дерзая. Мерси все пак на всички ;-).

(* Абе не знам за МЕТРО, ама в Lianna не ти казват: "Ха ! Междудругото,
вашата CD-горелка не може да пече много настрани !" *)

        • ... Marian Popov
          • ... Ясен Праматаров
          • ... G. Georgiev (Skeleta)
            • ... Ognyan Kulev