On 31 08 2002 00:57, Marian Popov wrote:
>   Zdraveite !
>
> Instalirah si packeta net-snmp za Slackware 8.0 i sled tova se zapochna.
> 80% ot komandite ne bachkat i mi davat Segmentation fault
>
> Mahnah packeta no pak syshtoto.
> Znachi li tova che triabva da preinstaliram ili ima i drug nachin da se
> opravi ?

az imah syshktiq problem :( daemona (snmpd) raboti ...
a clenskite programki ne (snmpget, snmpset..).
sled kato se mychih i az dosta wreme stignah do izwoda che neshto ne e nared s
bibliotekite w mojta mashina (slack 7.1) i si izteglih prekompiliran paket za
RedHat, kojto trygna.

polzwaj rpm2targz
ako ima lipswashti biblioteki kompiliraj tqh
uspeh

--
Stoian Mishev
Internet Administraror, Dolphin-3 BG.