On Wed, 18 Sep 2002 10:39:21 +0200 (CEST)
Boyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> nebesna i tozi fakt veche e dostatychen da opravdae syshtestvuvaneto na
> paketa. Ne bih se uchudil ako paketa e podkarvan pod njakoi ot
> po-starite SuSE distributsii, samo che te se razvivat. S poslednata
> versija 8.0 nastypiha radikalni promeni poradi djelanieto (realizirano)
> na nemtsite napylno da uednakvjat formata i razpolodjenieto na
> konfiguratsionnite failove s Red Hat. A pyk zaradi kirilizatsijata da
> smenjam distributsijata ne mi se iska, shtoto suse-to idva sys 7 cd-ta
> kacheni na edno dvd, vsevyzmodjni programi na edin nositel, goljamo

Pochva da mi pisva da cheta divotii v toja thread. Nikoga ne sum polzval Debian,
s bglinux sum kiriliziral i RedHat i Mandrake _i_ SuSE (ne pomnja versia na
distroto). Polzval sum komponenti ot bglinux za da si kiriliziram i BSD. Sigurno
ne e naj-korektnoto(dobroto, idealnoto) reshenie, no go ima i raboti. It's a
free world baby. Kato ne vi vurshi rabota - ne polzvajte i tolkova. A tova kak
(pone dosega) spored SuSE se pravi distro - njama da go komentiram. The good
way, the bad way, and the SuSE way.

        Da se vurna na komentara si...

> programi. I tyi kato ne sym razrabotchik mi ostava da chakam njakoi den
> reshenieto da mi padne ot nebeto.

Absolutno, i poneze ot nebeto veche e padnalo edno (mersi Zinoviev)  - imame
lusers, abusers, users, advanced users, sysadmins, developers. Poslednite 3
kategorii s tova reshenie mogat da si svurshat rabotata. Drugite ili chakat
dokato se pojavi dobro za tjah reshenie, ili se obrushtat kum po-opitni i pitat,
ili ne chetat kirilica at all.

Ajde plz, prestanete s plueneto po neshto koeto e vurshilo rabota na povecheto
ot nas. Javno se e otvorila dupka za drugi reshenia, ako njakoi moze da ja
zapulni - shte se radvam da go vidja, samo ne ja pulnete s sh**z.

Take care.

    • ... Tsvetin Vasilev
    • ... Milen Nikolov
    • ... Ангел Вълков