Todor Belev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>DA go vkliuchi v BGlinux li ....
>Ako Anton e dostatychno v chas i gleda na problema ne ot
>celta da si zapazi i prodylji syhstestvuvaneto na
[...]

 Знаеш ли, това ми напомня за спора Таненбаун-Торвалдс ;)) Не че правя
директна аналогия, да не си помислите;)) Но *идеята* е същата - щом Антон иска
да намира време и желание да се занимава с bglinux, никой не е в правото си да
му казва какво да прави ;) no offence, pls, и от двете "страни" ;)
 Просто freedom + show me code (ако има претенция някаква..)
 И без това наличието на отделен пакет няма какво да ни притеснява - това не е
религиозен фундаментализъм :О ;)) По-притеснително е, когато няма даден пакет.
Има bglinux - хубу, който иска, да го ползва. И да благодари на Антон.

Boyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>shte napravja i moja prinos kym flame-a.

 Недей! ;) Какъв е смисълът от него въобще? Цялата тема е малко безмислена, да
не говорим, че "флейменето" не е градивно и хич не е желателно ;)

>Javno za po-gyvkavite i vseotdaini Debian useri tova e manna nebesna i tozi
>fakt veche e dostatychen da opravdae syshtestvuvaneto na paketa.

 Ехей, приемам първите думи за комплимент :Р их, че се размекнах ;)) Ама хич не
става дума за Дебиан, кой го споменава? Дебиан няма нужда от bglinux, всички
необходими неща ги има в архива на Дебиан, включително камара шрифтове, с
които си насилих dial-up-а наскоро и почти всички се поддържат там от Антон.
 Така че за какво говорим? И всъщност ..защо? Нека спрем темата - не защото не
ми изнася :-О , а просто защото не виждам уместността й, нуждата й...

П.П.: Ама това да е "показно" за Андрей Маринов, задето отвори темата по този
"възпламеняващ" начин.. е, и за мене, задето първи му отговорих. Стига огин,
хора, молим ва! Нали уж разбираме свободния софтуер и отворения код, кефим се
на начина на работа там... А пък какво...?

Последно писмо по темата от мен.

--
Ясен Праматаров
  aka Turin