Hi,

Thursday, October 31, 2002, 11:08:40 AM, you wrote:

ПМ> 2. standarten driver - koito da accessva LAN taka da se kaje prez LINUX -
ПМ> znachi linux-a ne vijda lan, a dosemuto ia vijda.... Ima entusiasti deto sa
ПМ> go puskali no niakak ne mi zvichi mnogo stable :-)))

ПМ> Ako ti si postignal niakakvo po-dobro raboteshto reshenie shte mi e
ПМ> interesno da go chuia.
ПМ> No na tozi etap pochei sam se ubedil che niama free stable variant.....
ПМ> (dano ne sam prav!!! :-))

всъщност аз ти пиша точно за втория вариант (дето не ти се вижда
stable :D), който няма проблеми. Обобщавам: зареждаш си lsl.com,
<ipxodi_driver.com>, ipxodi.com и vlm.exe. После f:, после login и
това е. Като чета как си се задълбал, вероятно няма да имаш проблем да
си оправиш net.cfg-то. Има една засада в "config.sys"-а на dosemu-то:
трябва задължително да имаш lastdrive=z. Иначе ще имаш проблеми с
буквите и map-овете (май на времето използвах програмата lastdrive.com
от пакета на QEMM386?).

В крайна сметка чист Novell сървър няма да получиш, т.е. може би
компромисите от първите варианти си залужават?

Best regards,

Vladimir Gerdjikov
mailto:gerdjikov@;bofh.bg

  • ... Петър Марков