На 31 10 2002 12:50, вие написахте:
> Hi,

> - ПМ> znachi linux-a ne vijda lan, a dosemuto ia vijda.... Ima entusiasti
> deto sa ПМ> go puskali no niakak ne mi zvichi mnogo stable :-)))

> всъщност аз ти пиша точно за втория вариант (дето не ти се вижда
> stable :D), който няма проблеми. Обобщавам: зареждаш си lsl.com,
> <ipxodi_driver.com>, ipxodi.com и vlm.exe. После f:, после login и
> това е. Като чета как си се задълбал, вероятно няма да имаш проблем да
> си оправиш net.cfg-то. Има една засада в "config.sys"-а на dosemu-то:
> трябва задължително да имаш lastdrive=z. Иначе ще имаш проблеми с
> [...]

А как се подкарва този втори вариант (LAN само в DOSEMU)?
При мене няма зареден kernel module за мрежовия адаптер (т.е. няма интерфейс
ethX), DOSEMU върви като root, но въпреки това откъм него няма достъп до
мрежовия адаптер (NE2000, NE2100 ISA, NE2K PCI). Пробвах и с _irqpassing и
_ports в dosemu.conf, но без резултат.
(Linux Mandrake 8.2, dosemu 1.1.3 от дистрибуцията).

Ако този вариант работи стабилно, това все пак е частичен успех по проблема с
SPX и Linux.

Предварително благодаря!

Иво Тачев
"ЕСКОРТ" СД - компютърен сервиз