15.11.2002 г. 18:33:46, "Petar Markov" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>OK! :-) Koia versia na Dosemu? Kato root ili kato user? Neshto v
>dosemu.conf-a koeto da se otbeleji? (enable ili disable na IPX, Netware
>hacking .. i pochie?)

dosemu 1.1.3.0 compiled from source
върви като root - засега така само ми работи всичко, иначе много неща не мога да
ги подкарам (клавиатурен драйвер в DOS, boot от реален dos partition и т.н.). Е,
като ми остане време по-нататък ще го боря и като user.
Настройки в dosemu, които имат отношение:
$_xms = (1024)          # in Kbyte
$_ems = (2048)          # in Kbyte
$_ems_frame = (0xe000)
$_dpmi = (off)          # in Kbyte
$_irqpassing = "10"     # list of IRQ number (2-15) to pass to DOS such as
$_rawkeyboard = (1)     # bypass normal keyboard input, maybe dangerous
$_keybint = (on)        # emulate PCish keyboard interrupt
$_video = "vga"         # one of: plainvga, vga, ega, mda, mga, cga
$_console = (1)         # use 'console' video
$_ports = "range 0x300,0x31f"           # list of portnumbers such as "0x1ce
                                                # 0x1cf 0x238"
                        # or "0x1ce range 0x280,0x29f 310"
                        # or "range 0x1a0,(0x1a0+15)"

$_ipxsupport = (off)    # or on
$_novell_hack = (off)
$_vnet = (off)          # 'on' for packet-multi (used by dosnet)
-----------------------

>Ne che e mnogo vajno no koi Linux s kakav kernel i kakvia versia na NCPFS e
>bila opitnata postanovka na koiato e iztestvano i se tvardi che raboti
>stabilno?

Mandrake 8.2
kernel 2.4.17 patched with nwfs and badram from WOLK patches (това, разбира се,
няма отношение в случая, просто ми е кеф да пускам с MARS-NWE емулиран netware
том върху истински traditional Netware partition на харддиска)
конфигуриран с: IPX=y и IPX_INTERNAL_NETWORK=n (заради MARS-NWE)
ncpfs 2.2.0.18
mars-nwe compiled from source от съответния Mandrake SRPM към дистрибуцията
(това е заради поддръжката на rcprn - GPL remote mars-nwe printer for DOS, също
заради документацията - в Mandrake RPM са сложили от стара версия и не върши
работа)

>Kato se ima predvid cenata na edna LAN smiatam che tona ne e problem (moje
>bi e dosta po -goliam problem e oshte edin port na hub-a ili PC s ISA :-)))

Необходимостта от ISA и още една точка от LAN действително е неприятно
ограничение, ама когато няма начин иначе...

>Probvai ako mojesh da go "zabiesh" tova dos- prilojenie pls :))

Ще пробвам по-нататък като имам време, повъртях го доста, разпращах съобщения
със SEND между станцията и конзолите на истинския сървър и на MARS-NWE. Сега
имам идея как мога да го накарам да забие - ще навържа да работят с приложението
още една-две DOS станции и същевременно ще направя RW достъп до някой от
файловете на BTRIEVE-ската база откъм linux клиента.

>NAI-VAJNOTO E CHE takava mashina (pusnata kato client) moje da se access-va
>ot VSIAKADE... edin terminal pod niakakva forma i gotovo...
>
>==>>Vzimash edim free Linux, puskash mu edin free mars novell server kam
>koito moje da se log-vat kakvito ti dusha iska klineti (dos, Win, i kakto
>veche stana iasno Linux) i ne na posledno miasto niakoi ot tezi Linux
>klienti gi konfigurirash za remote dostap (pri tova v telnet rejim za da
>niama problem pri drop na vrazkata:-))) i taka pestish i ot Novell Connect i
>vaobshte dtava sladka LAN pri tova stable :-)))

Е, за такава употреба не се бях замислил, наистина това е ценно (само наистина
да се подкара dosemu като user)!

          • ... Петър Марков
          • ... Vladimir Gerdjikov
            • ... Петър Марков