On 15 11 2002 09:41, Иво Тачев wrote:
> [...]
> Ednovremenno s tova Linux syshto mozhe da e client na syshtija Netware
> server - ncpmount, ncpprint i t.n. Za Netware servera, kakto i za Ethernet
> izobshto, tova sa dvama razlichni useri ot dva razlichni adresa, vse edno
> ot dve razlichni mashini. Pri tova IPX e po edin i syshti frame (v sluchaja
> 802.3) i na dvete platki. V Linux mozhe vmesto client da se pusne mars-nwe
> netware server emulatora - za sharing na fajlove i printeri na Linux
> mashinata. Vsichko tova raboti stabilno na 100%, nedostatyk e samo
> neobhodimostta ot otdelna ISA mrezhova platka samo za DOSEMU.

Oppa oppa oppa ..... nqkoj e v zabluzhdenie tuka ;-)
Neka da vidim dali sym az ;-)
Neka uto4nim malko nestata ... Zna4i kazvash 4e imash Linux PC s 2 lan karti
-- ednata PCI i druga ISA , kato  Linux nqma zareden driver (module) za ISA
kartata ... Kak se polzva tazi karta, pone na men ne mi stana qsno ...
Moeto obqsnenie bi bilo slednoto (mozhe i da gresha, de;-)
1. Vsi4ko minava prez mrezhoviq interface na PCI lan kartata, a ISA wyobste
nikoj ne q polzwa za nisto, taka li e ?
2. Tova obqsnqva i fakta 4e ne e nastypila boza pri vkarvaneto na 2 mrezhovi
interface-a na edna machina e edin i systi ethernet segment, bez polzvaneto
na proxy-arp (koeto systo mozhe da e opasno)... Anyone ?

> [...]
> fajlovite i printerski uslugi, za koeto ne sym vizhdal neshto po-udobno i
> po-gyvkavo ot Netware i v syshtoto vreme sigurno. ZHalko, che MARS-NWE i
> drugi IPX proekti sa spreli razvitieto si, a v developer.novell.com sreshtu
> bezplatna registracija ima specifikacii za protokolite, kakto i source-to
> na vsichkite Novell utilities za DOS; otkym Micro$oft ne se chuva nishto
> oshte po takiva vyprosi (e, ako si platish - mozhelo eventualno). Ta njakoj
> softueren spec ako go goni slobodijata i se chudi kakvo da sytvori - mozhe

IPX/SPX za slozhni kato specifikaciq i posle kato implemantaciq ... TCP/IP e
star i izpitan kolkoto sveta i e otnositelno prost i dosta nadezhden, mozhe
bi i za tova se e nalozhil ... Ina4e nqma losho za IPX/SPX, no q si predstavi
celio Internet da se gradi vyrhu nego ;-) ... Ta az sym protiv IPX/SPX --
slozhnoto ne vinagi e wiser solution ;-), i se polzva samo po prinuda, i to s
adski debeli argumenti ...

--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]

        • ... Иво Тачев
          • ... Петър Марков
          • ... Vladimir Gerdjikov
            • ... Петър Марков