On 14 01 2003 08:54, Georgi Chorbadzhiyski wrote:
> George Danchev wrote:

-cut-

> не ми харесва целият handwaving за "GNU/"Linux, това какво общо има с
> FAQ на lug-bg. Досега никой не е питал в листа кво е тва "GNU/" linux,

Съгласен. Просто се опитах да вметна нещо като леко въведение и идея за какво
ще се говори и обсъжда в този списък. Дай конкретен текст как да се
оптимизира, намали или въобще да се махне.

> по-скоро си мисля, че трябва да има въпроси "откъде да намеря информация
> за .......",

за какво по-точно, дай конкретни въпроси и отговори? Ако е за GNU и Linux е
направен опит да се покаже в началото. Все пак някакво общо въведение май
требе да има. По-нататък по-дебелите работи... ;-)

>"какви за правилата в lug-bg.......", "защо като отговарям
> трябва да пиша *отдолу* :)", "как да си пусна кирилицата", "как да си
> настроя mail клиента да праща коректен encoding", etc.

това е в точки т.5-7. Например последната подточка на О7 може да се допълни:
-когато цитирате текст от предходно писмо, пишете вашия текст под абзаца на
който отговаряте, останалото на което неотговаряте изтрийте. За цитиране
използвайте знаците > и |.
-още препоръки (или правила), за които не се сещам или незнам ...

За съжаление не се сещам как кратко и сбито може да се отговори на "как да си
пусна кирилицата" и "как да си настроя mail клиента да праща коректен
encoding". Дай конкретен примерен текст за т.7. (или 5, 6 и 7)

Според мен е по-добре да има някъф FAQ, който ако требе да се дооправя с
времето, отколкото никакъв. Не, че ми пречи де, ако няма. А и не съм последна
инстанция ;-)

--
Greets, fr33zb1
constantly syncing 'Deb ee n' GNU/Linuz sID.

  • lu... Ivan Dimitrov
    • ... Yavor Kolarov
      • ... Ivan Dimitrov
        • ... Boris Jordanov