On 15 01 2003 14:24, Spas Pavlov wrote:
> On Monday 13 January 2003 22:45, George Danchev wrote:

> Сега кокретно по предложенията:
> Нека правилата за поведение да бъдат отделно и да ги сложа на сегашната
> страница за записване (там и сега има някои от тези правила)!
> А пък FAQ сие  FAQ!!!
> Ще направя отделна старница за FAQ.
> Така че ако има желаещи, нека пишат и да ми ги пращат.

Това разделение е много добре като замисъл и идея, но 95% съм убеден, че ще си
остане само като такова. Т.е. никой няма да седне и да го изпълни ;-)

За сега имаме това: http://danchev.fccf.net/files/faq.html
и мисля, че може да се приеме като някакъв завършен вариант. Почти никой не
помогна с предложения за допълнения и корекции. Започва се с учтиво
предложение този който се записва в листата да прочете малко за линукс (т.е.
да се спестяват въпроси от вида кво е линукс и как да се логна в него), след
това пощенски списък, претърсване на архива, правила и т.н.. Не е идеално, но
ако се съблюдават тези прости нещица комуникацията ще се подобри доста... И
пак има и ще има проблеми (понеже сме на Балканите, това се среща само тука),
пак стари потребители, несмея да кажа опитни такива, пишат писма на нова тема
reply-вайки на писмо което е на съвсем друга тема, сменят му subject и трият
body-то и пишат нещо си... Това обесмисля всякаква thread сортировка... няма
да давам примери с имена, то си личи кои са и говори за тотално непознаване
на услугата ел. поща от клиентската й страна, кво остава за другата ... Да не
говорим, че не се трие излишния текст и се размята из листата ....
Така, че Спас както намериш за добре го слагай този FAQ или както искаш го
наречи, цепи го, дели го, ако искаш и не го слагай ... Просто това е за сега
и силно се съмнявам, че нещо друго каквото и да е ще бъде написано в този дух
(дай боже да се напише и по-добро).

А и вместо списъка да append-ва unsubscribe информация, е по-добре да се
посочи линк към такъв документ за да се набива на ората в очите, пък там ако
требе може да се добавят и subscribe и unsubscribe instructions...

--
Greets, fr33zb1
constantly syncing 'Deb ee n' GNU/Linuz sID.

  • Re... Georgi Chorbadzhiyski
    • ... George Danchev
  • Re... Васил Колев
    • ... George Danchev