On Fri, Jan 17, 2003 at 09:59:18AM +0200 Петър Марков wrote:
> Въпроса е: Ако прием,  че имаме една LAN със сървъри с Win2000,
> Novell, Linux и работни станции със Linux и Windows 9x как според вас
> е най-лесно да се направи така, че един път за винаги да им се
> сверяват часовниците на всички машини поне един път на 24 часа..... ?

Ето какво правя аз:

Имам си един Линукс, когото сверявам по няколко часовника на разни
обсерватории. Списък от публично достъпните часовници намерих с Гугъл.
Инсталирах си NTP сървър на тази машина.

Всички машини в мрежата използват NTP сървъра да си сверяват
часовниците. Линуксите го правят естествено с ntp-simple или ntpdate (в
cron). За Прозорците намерих безплатна програма, която сверява часовника
по NTP (или date или date/time) протокол.

Виж за Новел нямам идеи изобщо :-|

Успех!

дам
--
Damyan Ivanov                             Creditreform Bulgaria
[EMAIL PROTECTED]             http://www.creditreform.bg/

  • ... Петър Марков
    • ... Damyan Ivanov
    • ... Teodor Georgiev