am prvish edin time server ntpd pod nqkoq linux machina
i ot tam linuxite s ntpdate ot cron job
a windowsite moje da si drypnesh software za sinhronizirane s time server(ima dosta
freeware)
ili da izpolzvash net time //timeserver \set
no trqbva da imash podkarana samba na nqkoq linux mashina ne zadyljitelno da e tazi s
ntpd-to
za novel ne sym siguren am sigurno ima i tam podhodqsht nachin

On Fri, 17 Jan 2003 09:59:18 +0200
Петър Марков <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Здравейте....
>
> Сигурно този въпрос не е подходящ за този форум, но все пак ще рускувам да попитам
>:-)
>
> По необясними за мен причини май до сега призводителите на компютри и комютърни
>компоненти от всякакъв видю са склонни да слагат в едно PC какво ли не но не и един
>свестен часовник.... И то при положение че един сравнително точен кварцов часовник
>струва не повече от 5 лева с опаковката..... :-)
>

> И така се стига до парадокса - мрежа със 100 PC-та от всякакъв клас и никой не знае
>колко е часа :-)))

> [...]

_____________________________
Anton Stamenov
System & Web Administrator