On 18 01 2003 12:51, petko dimitroff wrote:
> zdravei georgi,
> blagodarya za pismoto koeto si mi drasnal

е понякога човек съжалява за това че си е изхабил думите ...

> [...]
> LILO ne sym instaliral, a sega specifichnoto:
> pri pyrvonachalno zarezhdane dokato imah samo edna OS tya si se beshe
> nastanila v MBR i si cheteshe ottam. Kogato napravih failovete (loadlin)
> pri pyrvonachalno zarezhdane mashinata zapochna da izdava specifichen zvuk
> (tozi zvuk se poyavyavashe i predi kogato MBR se prenapisvashe ot razni
> remontni instrumenti) zatova si mislya, che toi pokazva, che opitvaiki se
> da chete ot MBR i ne uspyavaiki da si nameri informaciyata koyato mu e
> neobhodima kompyuteryt prosto preminava natatyk i sled tova dava opciite za

коя част на "kompyuteryt" преминава нататък ... що не си зачистиш mbr-a и да
пробаш да буутнеш *само* от харда, а...

> zarezhdane...

аве ти че имаш някакъв запис за начално зареждане (mbr) на харда имаш (ако
буутваш от него де), иначе направо се кандидатирай за нобелова награда по
информатика или computer science все още няма, ама по физика май ще минеш с
тоя номер с буутването от hdd без mbr на x86 машина;-)... А този звук дето ти
се появява вероятно е от включена опция на BIOS-a "Virus Protection" или
подобна... т.е някой се опитва да пренаписва стария ти запис в mbr и BIOS те
предупреждава ... (някой win viruses се опитват да пишат там, та за това)

>A kakto predpolagam mnogo dobre znaesh, che na nikoya OS ne i
> e zhizneno neobhodimo da pishe v MBR za da mozhe da zaredi

аве ей ... що не четеш първо кво се пише, а ?

P.S. извинявам се за толкова директния подход, но понякога "компетентната"
некомпетентност ме принуждава ...
--
Greets, fr33zb1
constantly syncing 'Deb ee n' GNU/Linuz sID.