----- Original Message -----
From: "Georgi Chorbadzhiyski" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, February 15, 2003 1:21 AM
Subject: Re: lug-bg: Sendmail vulnerability

> Ili za po-lesno ne izpolzvaite tozi piece of crap, narechen za
blagozvuchie
> "sendmail".

Georgi, ne si prav... i maika ti ne e prava... i cialata ti familia ne e
prava (kakto se kazvashe v edin vic).

1. Daite da vidim dali naistina e taka. Kato izleze exlpoita - shte govorim.
Inache remote exploit v Sendmail ne e imalo ot 8.8.5,  a tova e
blizo 4 godini.

2. V  Apache syshto imashe exploiti. v ssh imashe. v openssl imashe....
Haide da gi narechem crap????

3. Sendmail kato vseki softuer si ima predimstva i nedostatyci. A
predimstvoto i nedostatykyt sa kato krivite ogledala - vseki wizhda v tqh
razlichno neshto.
    Prosto gi slagash na kantara i predcenqvash: ako ti haresva -
"kupuvash", ako ne - otminavash.

  Na men sendmail si mi vyrshi prekrasna rabota, i ot poveche ot 2 godini ne
me e lygal. Postfix syshto e dobyr. Qmail syshto.
  Polzvam Sendmail, zashtoto s nego sym sviknal. I nikoga ne tvyrdq, che e
po-dobyr ot Qmail ili Postfix.

Zashto triabva da zapochvame s tia driazgi?