E shte trqbwa da te razocharovam malko za pentagona i "native americans"
zashtoto imam lichni poznati koito ne sa native americans i rabotqt tam,
prosto im e nujno security clearance. Kak se vzima takova veche e druga
tema. Moga da ti dam primer i za edin rusnak,rabotil za KGB predi,a sega
raboti za FBR.Siguren sum che ima oshte mnogo primeri kato tozi za koito
ne sum v techenie.

Podkrepqm te zatova che amerikancite kato cqlo sa kuhi leiki, no suvsem
ne znachi che ne mogat da se namerqt i umni takiva.

Hajde da uspokoim topkata sega i da ne produljavame da spamvame toq
list.

Pozdravi,
Konstantin

На нд, 2003-02-16 в 05:08, Teodor Georgiev записа: