Peter An. Zyumbilev wrote:
> Kolko ot vas, koito osven linux polzvat i widows vkasti im e legalen....?
> Moia e legalen,kkakto i MS office, no imam 2 programi(Macromedia
> Fireworks,Macromedia Homesite) koito sa ot free.techno-link.com . Sazalivam
> za tova, no GIMP ne e dobra alternativa na Macromedia Fireworks a HS za men
> e bez konkurencia....A ne moga da si pozvolia da gi kupia..Edin den ste si

Tova ne te izviniava che go polzvash.

> gi kupia -ste  prezhalia $800 za Macromdeia Studio..VSICHKI drugi rogrami pr
> men sa zamemeni s bezplatni alternativi.
> Iskam da pitam borcite srestu piratsrvoto kakva e razlikata da kradesh ot
> MS,ot RedHat ili ot muziknatite kato slushah mp3 ?

Sravniavash iabylki i portokali, mp3-tata niamat nishto obshto s narushavaneto
na licenzite na softuera. Pri muzikata rabotata stoi po savsem razlichen nachin
kakvo shte kazhesh za kolekciata mi ot diskovete koito sam ia encodnal za da si
ia slusham? Diskovete sam si gi kupil.

> Ne sa li vsichki komersialni vendori ?
> I mogat li s raka na sarceto da kajat "DA AZ NE SAM PIRAT-NIMAMAM NITO EDNA
> KRADEN PROGRAMA" ?

Az moga da go kazha ot dosta vreme. Blagodaria.

> po taia logika i az sam "bokluk" zastoto imam 2 piratski programi i niakolko
> diska s mp3..

Ne si bokluk no si takyv koito vredi na softuernite proizvoditeli. Edin primer
koito mnogo obicham da davam. Wseki si vika abe Adobe goliama kompania niama
da gi zaboli ot tova che az polzvam Photoshop shtoto sam beden student. DA Adobe
niama da gi zaboli no ia si pomislete za avtorite na PaintShop Pro primerno, koito
struva $50 i ima 85% ot vazmozhnostite na Photoshop. Poradi tova che ti pozlvash
for free programa koito struva $800 gubiat tezi koito predlaga alternativa na
razumna cena.

Something to think about.

--
Georgi Chorbadzhiyski