Sydeiki ot komandata (service network reload) polzwash RedHat Like
distributziq, hubawo shteshe da e da kajesh koq ;).
Ako kartata ti e PCI-ska napishi 'lspci' i 'lspci -v' za da widish wijda li
mashinata/linux-a izobshto neshto kato lan adapter.ex: pri mene dawa (dano i
pri tebe dade shtoto ako ne - izgorqla PCI karta)
---
00:0d.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
RTL-8139/8139C/8139C+ (rev 10)
---
drugo neshto koeto mojesh da prowerish e da pregledash 'dmesg' kakwo dawa po
temata...
probwai 'kudzo' (w redhat go ima pone) wypreki che e typa ideq zashtoto shtom
ne si smenqwal mrejowata karta - nqma kak da ti trqbwat drugi nastroiki...
poslednoto deto mi idwa na um wypreki che mislq che e typo e da probwash da
zaredish 'na ryka' modula za kartata ot /lib/modules/*/kernel/drivers/net/ s
'modprobe 8139too' za RealTec primerno.
za ISA... /sbin/lspnp ama za towa ne moga da ti kaja nishto
Kysmet...