Vsyshnost,
tova koeto men lichno me kasae e ne principnia vypros che trebe da bydat podpisani ot
validno CA - sertifikat moje chovek da si generira sam.
Iska mi se da spedelia opit s hora, koito ne obmeniat mail potoci mejdu MTA, a
komunikaciata mejdu MTA i MUA.
Sirech koi Mail klienti vladeiat prasthane pres TLS kriptirana SMTP sesia, i kak po
tochno naprimer v MS Outlook stava importiraneto na sertifikat, ne podpisan ot CA.
Opitite za takova importirane na sertificat polzvan za secure SMTP na Postfix i MS
Outlook zasega sa neuspeshni.
Za razlika ot naprimer sertifikatite za secure POP3 i secure IMAP, koito se
importiraha dosta uspeshno.
Ima li niakoi opit s Kmail, Evolution ili Sylpheed otnosno rabota s TLS MTA.

Todorin