Vapreki tochniat i izcherpatelen otgovor ot strana na V. Kolev iskam da
dobavia 2 drebni neshta.

On Thu, Mar 13, 2003 at 12:20:25PM +0200, Dancho Mitev wrote:
<cut>
> Wyzmovno li e da se izpolzwa samopodpisan sertifikat?
> (pone za testowe? - predpolagam che da).
> Wyzmovno li e da se izpolzwa syshtiqt sertifikat ot CA kojto se izpolzwa s
> apache ili trqbwa da se kupuwa otdelen?
<cut>

Vapreki che moje da se izpolzva, tai kato certificate ne se izdava za
usluga, a za host - triabva uslugite da sa na edin i sasht hostname!
T.e. ako imenata sa www.something.com i mail.something.com, a
certificate e izdaden za www.something.com, to email clientite shte
se jalvat, che certificate ne e validen za mail.something.com.

<cut>
> Move li poluchatelq da razbere po nqkakyw nachin che mevdu dwata MTA
> negowoto syobshtenie e bilo ( ili ne e bilo ) transferirano w kriptiran wid
> s TLS?
<cut>

Eto taka izglejda pri qmail:

  by mail.del.bg with RC4-MD5 encrypted SMTP; 19 Mar 2003 10:40:03 -0000

Sas zdrave,

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158