ej chowek da ne kaze neshto, Commrade Shopov, po prochete malko za Debian posle pishete, Debian e wse oshte edinstwenia linux kojto ima updates, non stop, za razlika ot Mandrake, Red Cap, i Slackware kojto e ot distro to distro.

Kato si prawite festcheto, ne se ochudwajte zashto e tolkowa slab interesa, i zashto ot ideiata "daj da minem na Linux" wse poweche hora kazwat, be #$% mamata, ne mi se chete i majstori, w windoze wsichko si raboti, bulgarskata rabota kato kucheto na nivata kakto winagi ....