On Monday 28 July 2003 01:14, Alexander Shopov wrote:

> Ще ми викаш другар (commrade, товарищь и тям подобни) едва след като съм
> те удостоил с честта да пием бира няколко пъти заедно. Чел съм

Шопов и другите моля ви!
Не пускам два пъти постинг в групата (по темата Опен Фест), за да тръгват нови
разправии. Бъдете по-толерантни.
Основната идея на Опен Фест:
НИЕ ИМАМЕ ПРАВОТО ДА ИЗБИРАМЕ!!!
Имаме право да избираме дали да ползваме Windows или Linux!
Имаме право да избираме каква дистрибуция да ползваме!
Имаме правото да избираме дали да пишем на кирилица или на латиница!
Имаме право да четем или не писмата от групата (или конкретен човек)!

Писмото на  [EMAIL PROTECTED] съдържа МНОГО важни изводи.
Моля прочетете го ВНИМАТЕЛНО!
Аз точно това питах: Какви трудности е срещал всеки един от начинаещите,
когато се е захванал с Linux (най важното накратко)?
Ако в листата плюем по всеки дето напише два реда малко накриво, какъв Фест ще
правим (национален?!?  международен?!?)? Има ли смисъл?

Спас Павлов :-(((((