--cut--

> I sled cqloto tova mazane shteshe da e dobre doshla nqkakva ideika kak da
> se  napravi za da ne stava mazane :-)) vse pak celta mi e da si patchna
> (inache kazano da omaja na nivo source code?) iptables :-) kak stava tova
> nai-dobre?

ми как да ти кажа ... елементарно е ... или прилагаш пачовете и изследваш кода
за логически грешки, щото авторите на теа пачове може въобще да не знаят един
за друг и кой какво е имал предвид, дори и да се аплайнат чисто един след
друг ... или някой да го направи вместо теб. Другото е пачваш сорса на сляпо
като само следиш patch да не изреве за нещо ... ако трябва го донатаманяваш
ред по ред ... След това инсталираш това някъде на неутрално място
(/usr/local/iptables-test/ да речем или в $HOME/) и лесно за премахване, а не
да чупиш предния инстал опитвайки се да го overwrite-ваш, и къде къде
overwrite-нал къде не, къде останали стари libs ... къде не, и новото binary
с кои libs се линква и т.н. ... после как ще ги премахваш ...

И разбира се трябва да имаш адекватен kernel image running, т.е. да разбира от
параметрите които му подаваш с така пачнатия iptables...

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB

  • lu... artista
    • ... Mihail Vlahovski
      • ... Румен Желев
        • ... Mihail Vlahovski