On Thursday 31 July 2003 22:19, George Danchev wrote:
> --cut--

> [еех, slackware users, slackware useeeers]:
>
> това се казва мазане на ниво file.

> и то е system wide мазане ...

> това се казва мазане на ниво source code ;-)
> дори и програмата patch да не изреве при поредовото прилагане на
> поправките/добавките, хич не значи, че логически нещата в кода ще са OK.

I sled cqloto tova mazane shteshe da e dobre doshla nqkakva ideika kak da se
napravi za da ne stava mazane :-)) vse pak celta mi e da si patchna (inache
kazano da omaja na nivo source code?) iptables :-) kak stava tova nai-dobre?

> няма значение... важното е --configure (system wide), make, make install пъ
> кото стане .... и всичко ще е ОК... няма значение какво ще се чупи, нали и
> без това не го усещаме... а как да се сетим значи ... Как може да има толко
> мъка на този свят .. човек чак жал да му стане значи ;-) (admins)
> --cut--

Dalech sym ot ideqta da se nareka admin :-) blagodarq vse pak :-)

Pozdravi,
Misho

  • ... Spas Pavlov
  • ... Ангел Вълков