Здравейте,

On Tue, 02 Sep 2003 15:38:33 +0300
"G. Georgiev (Skeleta)" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]

Нищо не увеличава. Червеят сканира за машини които да зарази чрез
ping-ове до мрежата в която се намира, само че с маска /16, в резултат
на което се генерира доста сериозен трафик.

В случая за да спреш ICMP-тата генерирани от червея и намалиш
изходящия трафик е достатъчно да блокираш ICMP еcho request-и и
reply с payload размер 64 байта (92 байта IP пакет). За проверка дали
филтрите работят като хората: # ping -s 64 <външно IP>

> Kazva se LoveSan.D ili Welchia ili Nachi.worm.
>
> Dobre e da blokirash ping i tcp port 135.

> Ne znam zashto v antivirusnite web-stranici go broiat za sredno
> opasen, sled kato blokira s ping-ove
> trafika i lekuvaneto mu e dosta tromava i bavna procedura (opisvam ia
> za komputer s otkachena mrejova karta):

Може би защото не форматира харддискове? :)

> Niakoi Cisco routeri mnogo lesno se blokirat ot flood-a, koeto
> prekasva uslugite v golemite intranet mreji.

Освен това четох за няколко големи световни ISP-та които са имали
странни и загадъчни проблеми с RAS-овете си заради Welchia... да
знаете ако някой AS започне да се прави на интересен.

--
Best Regards,
Hristo Erinin