Instalirah si vchera Red Hat 9 no vse oshte imam nqkolko problema

Kak da pusna midi fail v gnome s kmidi .
Dava mi can't open /dev/sequencer may be in use ili neshto podobno a v KDE si raboti ok.

Kak da smenqm s klaviaturata keyboard layot alternativno v KDE Ctl-Alt-K smenia ot kirilica na latinica? primerno a obratno kak ??

Instalirah si mplayer 1.0 kak da zarejdam subtitri dokato varvi filma kogato polzvam skin zashtoto ako dam novi subtitri filma spira i trqbwa da go puskam nanovo ili niama takiva ekstri.

Kade sa zaroveni nastrojkite na? Arts syrvyra v gnome ili toj tam ne se polzva.

Drugo da popitam zashto mi se struva dosta orizana tazi versi mislia che predishite imah dosta poveche neshta.Inaceh hubavoto e che mi razpozna vsichkiq? harduer no ima slednia problem ako otkacha modem ili printer pri sledvashto startirane iska da go deinstalira a ako zakacha sled tova printera puska niakolko testovi stranici moga li da zabrania tova

---------------------- Силна Анти-спам защита 12MB Място за поща SMS за нов емeйл и към двата оператора! POP3/WAP Достъп _________________________________________ HOB БEЗПЛATEH AДPEC - http://mail.bg/new/