Syjeliavam za tozi tolkova OFFTOPIC post, prosto mislia che tova do
niakyde e v duha na OpenSource (moje bi po-skoro v duha na Shareware,
poneje v muzikata niama sources :)), samo che v muzikata

http://www.pbs.org/cringely/pulpit/pulpit20030724.html

Za tezi, koito go myrzi, syvsem kratko rezume:

Akcionerno Drujestvo - vseki, koito pritejava akcii ot edno akcionerno
drujestvo e sobstvenik na syotvetnia procent ot vsiaka sobstvenost na
akcionernoto drujestvo.
Spored amerikanskite zakoni, ako imash edno CD s musika, imash pravo da
pravish neogranichen broi kopia, backup-i i takiva neshta, dokato CD-to e
tvoe. T.e. imash pravo da si svalish MP3s (OGGs) ot CD-to i da si gi
slushash v MP3 player i t.n., dostatychno e da imash originalnoto CD.
Sega si predstavete edno akcionerno drujestvo ot 1000000 dushi, vseki
pritejavasht niakakvi akcii ot nego i si predstavete, che tova akcionerno
drujestvo kupuva vsiako CD, koeto izliza na pazara.
Ostanaloto ostaviam na vyobrajenieto vi :))
Samo shte kaja, che shte e napylno zakonno drujestvoto da kachi vsichki
CD-ta na MP3s (OGGs) niakyde i vseki negov chlen shte moje da gi download-
va i syhraniava BEZ DA E NARUSHITEL NA ZAKONA.