Идеята е хакерска, съвсем в духа на open source - става дума за хак на
американското законодателство.

Имам едно бегло съмнение обаче, дали идеята може тук да се реализира -
тук и търговското, и IP законодателство са малко различни.

А си има и недостатъци - всички в АД-то трябва да са му представители
(security hole), да купуват всичко с фактури, да водят отчетност...

Поздрави,
Ясен