Dimitar Andonov wrote:
 > Остава да
 > се преборя с ATI Radoen картата, за да пусна X-а.
 > Тръгва с VESA драйверите, но не със задовлително
 > качество. С включените драйвери за ATI нещо се проваля
 > и ми дава No device detected (това за видеокартата) и
 > съответно No screens found...

Здрасти, да те спра да се бориш с тия драйвери... ;-)
Аз имах точно твоят проблем преди 3 дни...исках да си подкарам DRI
и затова ми трябваше ATi драйвера..- ...или палеше без DRI или във VESA само или No
device detected ;-)
Отиди на ATi на сайта и от там си изтегли ATi драйвера за ГНУ/Линукс - прочети
внимателно! какво пише за него (на същата страничка откъдето ти е download линка има
1-2 документа за четене). Инсталирай си го...и използвай xfree86 config-a на ATi - ТОЙ
ти генерира XF86Config-4 файла, който повярвай ми като го разгледаш после ще разбереш
защо са направили собствен конфигуратор - пълен е с извънземни опции ;-)))
Модула, който трябва да се зарежда е fglrx, имай предвид, че трябва да махнеш
стандартното DRI for Xfree86 от кърнела...и така...всичко е описано в документа.
Аз съм с ATi All-in-Wonder 9000 Pro, който си работи с Radeon драйверите без проблем -
защото си е Radeon250.

P.S: Само един проблем имах..като ми конфигурира Xfree86 файла нещо се беше  заблудил
и се опитваше да ми подкара карта на PCI:1:0:1 а тя се намира всъщност на PCI:1:0:0
(от Xfree86 log-а го усетих и го подмених ръчно в конфига - но това ясно защо - тия
карти се появяват по два пъти  - мисля че е заради това че е AIW:

lspci:

01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon R250 If [Radeon 9000]
(rev 01)
01:00.1 Display controller: ATI Technologies Inc Radeon R250 [Radeon 9000] (Secondary)
(rev 01)

Успех!

Пламен

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://pgp.mit.edu
pub  1024D/98D3363F 2003/08/16 Plamen Tonev (MiCRoPhoBIC) <[EMAIL PROTECTED]>
Key fingerprint = 5D08 C610 0F09 618E 3515  5C87 0F62 3808 98D3 363F

  • lu... Dimitar Andonov
    • ... Doncho Angelov
    • ... Yasen Balev
      • ... Dimitar Andonov