Здравейте,

имам следните два въпроса - първо по-големият:

-КДЕ 3.1.х абе последният там дето е ....в Дебиан

Проблем 1:
- Няма keyboard layout (tam deto mojesh da si slagash flagcheta bg,en и т.н и с едно
цъкане доли в system tray-а можеш да ги сменяш.
Значи  - такава секция присъства в контрол центъра на KDE обаче всичко  е grayed т.е -
посивено - не можеш да си кажеш колко клавиши ти е клавиатурата....каква подредба и
т.н...абе най-важният бутон, които отваря всички опции на долу (enable keyboard
layouts) е неактивен.
Не мисля, че е проблем с КДЕ-то като инсталация и съставящи го пакети..
по-скоро нещо с локализация? или липса на такава?

Проблем 2:
Някой знае ли как мога да чета digital аудио-то от CD-то (т.е без кабелче). Има
тоол-ове (cdda2wav и тем подобни) - ама аз не искам да ги записвам 3-ките...аз искам
да ги прослушвам със XMMS,kSCD и т.н

Кой ще ме зарадва с отговор? ;-)

Поздрави, Пламен
--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://pgp.mit.edu
pub  1024D/98D3363F 2003/08/16 Plamen Tonev (MiCRoPhoBIC) <[EMAIL PROTECTED]>
Key fingerprint = 5D08 C610 0F09 618E 3515  5C87 0F62 3808 98D3 363F