On Mon, Sep 08, 2003 at 01:52:46PM +0300, Plamen Tonev wrote:
> Не...не благодаря - аз също имам 2 такива
> кабела...но изкарват гаден шум в
> аудио-то...интерференция с компонентите от
> кутията.
> И затова искам digital audio - а и са отживелица тия
> кабелчета...преди нямаше как...

Пламене, че се случва да влиза шум през аудио
входовете на звуковата карта - случва се по
някакви причини, ама че са отживелица...хммм.
Тези кабелчета спестяват доста процесорни
цикли. Освен това в общия случай през тях не би
трябвало да влиза толкова шум. Вероятно и DAC-а
на CD-то ти е по-зле от този на картата ти. Ама има
куп други фактори. Не съм сигурен, че някакав
универсален софтуер може да чете аудио данни
по добре от фирмуеъра на CD-то. Става дума за
корекция на грешки и тем подобни.

На практика ми се струва, че CD-то ще върти доста
повече, когато използваш тва т.нар. digital audio в
сравнение с другия случай. А тва, само по себе
си, е фактор за повече грешки.