> Aaa, molq-molq! Zadulje Hardware Security Module s Layer 2 ili Layer 3
> ..... faila e _nezashtiten_ ako
> nqkoi pridobie po kakuvto i da bilo nachin dostyp do rabotnata stanciq.
> Tova e nevuzmojno pri
> HSM-tata, osven tova se izpolzvat i za generirane na certs.

Bez molia! Razraviame arhiva po vyprosa:

Edna blestiashta publikacia na companiata na Paul Kocher (crackerite na DES):

http://www.cryptography.com/resources/whitepapers/DPA-qa.html

Na Crypto 2003 se kazaha dosta neshta za novi techniki za ataka nad smart
cards. I znaesh li kyde e tragediata? Tragediata e, che compannite sa
proizveli milioni potencialno vzlomiami processori vgradeni v cards. Znaesh
li, che ima sluchai na companii, koito slagat stari chipove v novi producti,
prosto zashtoto ako ne si probutat produkciata shte falirat? Ti naprimer kak
shte poznaesh dali cartata ti e s nov chip, po-nechuvstvitelen kym DPA?

Mi v momenta ima tehnologii, koito zastrashavat i nai-novite modeli smart
carti... T.e. mozhe da ima i mnogo po-chuvstvitelen DPA ot opisania v statiata
na Kocher.

I kvo izliza.. Shte si kupish bunker da si slozhish stanciata sys smart chetec
i kato traibva da nosish smart cheteca v sebe si shte hodish s otbor mutri
da te paziat da ne ti go vzeme niakoi i da go scanira? T.e. za da spish
spokoino shte se ti nuzhni 5 betonobarkachki, stroitelna firma s umeli
pletachi na armatura i .. edin kurs borci ot NSA.

Dosta dobri tech reporti:

http://www.chi-publishing.com/portal/backissues/pdfs/ISB_2000/ISB0509/ISB0509CD.pdf
http://www.chi-publishing.com/portal/backissues/pdfs/ISB_2001/ISB0605/ISB0605FPMR.pdf

A i .. ako niakoi poluchih dostyp do stanciata ti i prihvane potoka s device-a
za smart cheteca, se pita za kakvo ti e da ti znae kliucha.. V 90% atackerite
iskat ne da podpisvat vmesto teb.. iskat da ti chetat kodiranata informacia.

Shto se kasae do opazvaneto na kliucha v stanciata.. izviniavai, no ima
vgradiaemi cryptoprocessori, chiato cel e da cache-irat kliucha, da go
dekodirat tam i da deistvat ottam natatyk kakvo smart card device... Mislia,
che TriTech praveha takiva igrachki po porychka na CA-tata.

T.e. nito smart card, nito file predlagat po-dobra shema na zashtita... no
fajlyt predlaga po-dobra unifikacia, po-iasen format, po-byrza proverka
i (koeto ne e malovazhno) po-sigurno syhranenie (IDEA, 3DES, CASD
encryption).

> Dobre! Kakuv e nachina za .... "informirane" ? :)
> Sumnqvam se nqkoi ulichen kelesh, det' iska da si transferira sumichki
> ottuk natam prez
> browsera da 4ete pulniq text na zakona .... a 4e ne go pi6e, spor nqma!

Moment ... Ne sym kazal nasila da karame niakoi da
chete zakona. Tova ne e informirane, zashtoto zakona ne e takyv, che da se
chete dori. Tolkova e bezobrazen. Govorim za 30-40 reda informacia, koiato
da kazhe na potrebitela 10-15 pravila. Nishto poveche.

> "Всеки тунел има край освен тороидалния! Но той няма и начало!"

  Beco

  • ... Борис Йорданов
    • ... Kliment Ognianov
      • ... Борис Йорданов