Здравейте група,
Ползвам отскоро pppoe и всичко си е наред  проблемът е, че
досега бях с pptp и клиентите ми имаха статични ip-та, а
сега вече не искам те да имат каквито и да било ip-та та
идеята ми е следната по някакъв начин да опиша всички мрежи
към локалната мрежа така че каквото  и ip да си сетнат
клиентите ми то да им казва че ip-то вече съществува и така
да се изчистат ip-тата в локалната мрежа а само да останат
няколко ip-та на рутерите ми.
Та въпроса е следният, някой знае ли как точно може да стане
това или поне да ме насочи каде мога да го прочета.
Вторият ми въпрос е pppoe то ми взима mac address-ите на клиентите които се
връзват но проблема  ми е как да ги вържа всеки клиент към точно определен mac
adдress понеже сега няма да има ip та така че варианта с arp отпада или поне аз
така си мисля ?

СТАНТЕК - http://www.stantek.com
компютри за дома и офиса,
коректно обслужване,