Ivaylo Toshev wrote:

> [...]
>имаш много възможности:
>       - ЗА какво ти е МАК Адрес - тебе би трябвало да те интересува един и
>същи потребител да се логва само веднъж , т.е. да нямаш > 1 сесии на
>един акаунт. Решението е лесно, правиш си един скрипт: auth-up в
>/etc/ppp и при автентикация там шпроверяваш дали вече не се е
>автентикирал такъв потребител.
>       - Можеш да си направиш IP <-> МАС <-> Потребител релация, тъй като имаш
>инфо, кой Потребител с кое IP и кой МАС адрес се е включил.
>
>На ?, 2003-11-05 в 15:14, [EMAIL PROTECTED] записа:

Значи потребителите ми се автентикират в радиус база ползвам за целта icradius,
но идеята е съвсем друга понеже продавам предимно т.нар. "неограничен трафик" и
от тука изтичат проблемите като размяна на име и пароли и сетване на proxy за
минаване на няколко потребитела зад тях, дори и да огранича ttl ите новите
wingate -ове и winproxy-та вече ги маскират да не говорим за linux та идеята е
да ги вържа mac+поребител и да не могат да си сетват ip-та в локалната мрежа и
така отпада и проблема с proxy-тата.