On Wednesday 26 November 2003 11:40, George Danchev wrote:
> noviq revision 3.0r2 e obqven, no naistina vse oste nqma official cd
> images. Stava vypros za 11 images X 11 arches grubo kazano koito trqbva da
> se iztestvat i za tova qvno zakysnqvat, a mezhduvremenno users upgrade-vat
> starite si debiani ot debs. Ako byrzash i imash dobra vryzka mozhe sam da
> si generovash 3.0r2 images ot official debs

    E, predi da sym go 'pochustwal' mesec dwa nqma da se osmelq da si
rebuild-wam :) - na debian tochno sym 'tzykal' okolo 2 chasa, taka che
mi e dosta ranichko :)

> [...]
> http://www.debian.org/CD/ tuka e na bg: http://debian-book.fccf.net/  (ako
> nesto ne e qsno pitaj)
>
> more cd i dvd images: ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/
> (tova e za extremisti ;-)
>
> NOTE: ne tegli vsi4kite CD-ta, ne se mori, 1 NONUS i naj-mnogo 2 i posle
> selectirash s apt ili aptitude i tam s kakvoto drugo ti haresa...
> osven tova krajnite ultrasi s qka vryzka ste ti kazhat da slozhish nqkakyv
> debian (kyfto i da e) i posle upgrade (mozhe i downgrade) do kyde i da e...
> tova ve4e e za dostignalite do "the point of no return" ;-)

  Hehe, nqmam chak takawa wryzka, a taz w 'kyshti' e sys skorost 0 bytes/sec
nai-mnogo, a bih iskal predi da probwam neshto nqkyde drugade da znam s kakwo
si imam rabota. Dokolkoto razbrah i ot drugite pisma, swalqm si NONUS 1-wo CD
i ottam kolkoto moga/iskam.... ;)
  Prichinata da pitam e che predi wreme nikoj ne moja da mi kaje neshto
opredeleno oswen 1-to ti trqbwa i gledai wytre fail po fail...

  ps: abe wii s tezi 11 arhitekturi... ne wi li se e sluchwalo da si swalite
neshto za 'sparc' primerno, a? :P~ /Jokin'/

10xz,
10xz all

--
Regards,