On Sunday 07 December 2003 12:20, Alexander P. Panov wrote:
> Хайде честити празници на всички.
>
> Използвам инструментите ("/dev/hands"  и "/dev/brain") за да разделя и
> оформатирам диска на дялове да сложа линукса. Всичко тръгна обаче или
> "lilo"-то е възрастно и е на годинки и не мисли както мене или объркал
> инструментите. Може да съм използвал /dev/hands/left два пъти, вместо да
> използвам /dev/hands/left и /dev/hands/right.
> Структурата на дяловете на диска е следната
> -----------Primary NTFS 10GB------ /dev/hda1
>

> --------------------------------
> --- -------- Extended --------- /dev/hda2

> ---------------------------------
> [...]
В /etc/lilo.conf трябва да имаш
boot=/dev/hda
и никакви други опции от командния ред не ти трябват това му казва да се
инсталне в MBR( ако не ползваш конфигурационен файл,от командния ред опцията
е -М за MBR)
Понеже boot-a ти е над 1024 цилиндър трябва да имаш и опция lba32 във
/etc/lilo.conf.
Като гледам описаните деления на диска са еднакви.Или аз нещо не сам догледал
    • ... Антон Зиновиев
      • ... Vasko Tomanov
      • ... George Danchev
      • ... Rumen Krasstev