Hello Vesselin,

Thursday, March 25, 2004, 2:42:46 PM, you wrote:

> [...]

http://www.linux-bulgaria.org/cgi-bin/namazu.cgi?query=proftpd+limit&max=20&result=normal&sort=score
tova ne mi dava mnogo otgovori koito da mi pomagat
No az izbyrzah s pitaneto si v listata. Posle go namerih kak se pravi.
Posle daje pusnah edin mail pak v listata che sym se opravil i pitah
za symlink kym diroectorii koito sa izvun ~ , no pak sled kato pusnah
maila se seth kak da go napravq :)

No vse pak blagodarq.

Best regards,
 Tosho                            mailto:[EMAIL PROTECTED]