On Thursday 25 March 2004 16:10, Vasil Kolev wrote:
> На чт, 2004-03-25 в 15:41, George Danchev записа:

> Блаааааааа.
>
> Бих предпочел няколко пъти mount --bind пред каквото и да било друго
> куцо решение, което важи само за ftp демона, и чиито код трябва да
> прегледам няколко пъти, преди да му вярвам. Определено на автора на
> patch-а трябва да се обясни, че това е гадна, безсмилена и опасна
> кръпка...

1) човека каза, че не е разбрал за какво му е линка, след като там се посочват
двете решения с mount и пача за proftpd. Сигурно има и още решения...
2) никъде не съм генерализирал, кое е по-доброто, щото визират различни
приложения, от гледна точка на това кой може да излиза през "прозореца" и
как.
3) в общия случай е ясно, че mount --bind е общоизвестен и общоизтестван и, че
с пача се усложнява и демона и грижата за админа да го мисли как ще работи,
но това е corner/нестандартен case и си заслужава да се помисли в кои случаи
може да е по-удобен от mount --всички-рестриктивни-опции... и има ли такива
случаи в които не може да се изимплементира единствено и само с mount.
4) Имаш сорса на модула с пача (не, че съм го гледал/разбрал де, ) и автора
(интересно какво е мнението на Saunders по въпроса, освен на автора на пача.)
- опровергай го и ще се радвам да обявиш публично ако намериш реална (а не
потенциална) опасност - или ще оправят кода ако има какво да се
оправя/подобрява или ще го изоставят като подход.

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB