On Tuesday 25 May 2004 15:44, Stanislav Lechev wrote:
[хрус]

> демек си от големите селяни така ли ?

Ех тези комплекси ....

>аз си мисля че безмисления беше ти щото отвири флейма !
>с тъпия си БЕЗМИСЛЕН пост !!! (който и без това нищо освен флейм не направи)

Но е отворил достатъчно смислени.

>то всички сме се избили да сме ти приятели !
>ооо велики ти мъдрецо искам да съм ти приятел !

И продължаваме с комплексите....

> ами аз мога да ти кажа че тука във Варна на много места забраниха
> тунелите само защото такива като тебе си правят тунели от единия край
> на града до другия през 10 (псевдо) доставчика
> и в крайна сметка не плащат грам леФ щото си помпи нет през тунела
> дето в другия край на варна е без пари (по един или друг начин)
> обаче няма кой да плати за поддръжката на тея кат.5 кабели по дърветата
> а и тя не е малко... като гледам по колко хора обикалят със стълбите ...

Хайде малко да успокоим топката.  Когато една фирма не може да предостави
Интернет достъп нека не се нарича Интернет доставчик. Нека се нарича Уеб
доставчик. Или ФТП доставчик. Или с евентуално доплащане да се нарича
вкстра-VPN доставчик. Или както там си иска. Но не и "Доставчик на Интернет
услугаи". Защото мисля, на всички ни е ясно, че Интернет не е само УЕБ. А и
какво те бърка, когато аз с тунел си докарвам по-бърз Интернет (извън
регионалният -  за по-недосетливите) достъп, отколкото ти можеш да ми
предоставиш? Нали не ти използвам от твоя:) Нещо злобица надушвам...

Относно поддръжката на въпросните "кат. 5 кабели по дърветата", тя не е ли
изчислена и включена в цената на "пъъринг/пииринг/нещо си там" или каквото
там се плаща?

Супер!

>а и като стана дума дайте да се оплачим и на немския трелеком
>или на повечето големи доставчици в щатите ?
>та нали и те като ти продават "ИНТЕРНЕТ" ти пускат само 80 и 443 порт ?
>та се налага хората да търсят познати в БГ че да им пускат ssh и други услуги
>на порт 80 или 443 ... да видят и те бял свят ?

Поименно моля:) Аз "повечето  големи доставчици в щатите" не ги познавам.
Ако искаш можеш да добавиш и 110 и 25. Че иначе голяма мизерия в тези "щати".

[/хруз]
--
---
"Времето е еднопосочно.