On 25.May.2004 11:10, Vesselin Kolev wrote:
> ... И да ти кажа, че
> такива като теб завинаги в провинцията трябва да остават.
>     Весо

Знам, че коментара ми ще е извън темата и това ще издразни с право повечето
членове на групата, но все пак ...
Моля Ви, недейте да слагате равенство между понятията "провинция" и
"простотия", най-малкото поради две простички причини:
а) не е вярно
б) това може само да предизвика конфликти и разни псевдо-войни между различни
населени места, но няма как да доведе до нещо конструктивно и полезно
(поправете ме ако греша).

Това е мое лично мнение, така че ако някой иска да го коментираме, моля нека
ми пише директно на [EMAIL PROTECTED], за да не препълваме листата с
писма изцяло извън тематиката на групата

Поздрави
Н. Тенев
        • ... Vasil Kolev
        • ... peyo