Все пак ако ти се наложи и друг път..
Пробваи и с това:
        Options +ExecCGI
Това се пише в Directory контркст и ти дава възможност да изпълняваш cgi
скриптове... Но има и един случай в които ще ти се наложи след този ред да
добавиш и следният:
        AddHandler cgi-script cgi
ако скриптовете ти са с други разширения(pl,py,tcl,c) просто добави
разширенията след cgi  разделени с интервали.

Поздрави
        М.Маринов

--
One Planet, One Internet...