On Monday 21 February 2005 13:30, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Здравейте група,
> първо да поясня, ползвам Debian stable,
> един приятел ми препоръча да си спирам пинга до мене с
> /bin/echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/icmp_echo_ignore all
> това добре,работеше,докато преди една две седмици изчезна тази папка
> /proc/ незнайно къде :)
ъъъъ!?!?!?... абе.... то и аз съм с Debian stable - също не съм много в час с
ядрата, ама.... знам че без /proc системата ще работи...обаче ми е много
интересно да видя как аджаба стаа тая работа?

--
Anton Bondoff
Registered linux user #380705 at counter.li.org
Public GnuPG at http://wwwkeys.pgp.net
Fingerprint
47A4 4E41 E1BB C8CB 6904 2848 1557 D4DC A352 DA87