-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Dimitar Terziev
Sent: Friday, March 25, 2005 7:13 PM
To: lug-bg@linux-bulgaria.org
Subject: Re: lug-bg: помощ за lilo

Какъв точно е гафа? Не ще да буутне изобщо?
Пробвай така:

1. Стартираш от инсталационно CD на кой да е Linux, и си пусхаш shell.
2. mkdir /linux; mount /dev/hdaX /linux (hdaX - root дяла на Linux).
3. chroot /linux
4. /sbin/lilo -C /etc/lilo.conf -v

Това би трябвало да помогне.

И нещо извън темата... струва ли си да мина от sid на sarge?
Ползвам го за десктоп машина, иначе на няколко сървъра съм слагал sarge и
съм
много доволен...

--
-