* Dimitar Vasilev <[EMAIL PROTECTED]> написа:

> Оптимизации и компилатори. Поиграй си с тях и включи поддръжката на
> по-стари класове машини.

Много лош съвет му даваш.  Ще те пусна да "оптимизираш" на моите
машини, да видим какви поддръжки ще включиш...  На най-мощната ми
машина компилирам EoG (най-мижавата програма от GNOME) за около 2
часа. Интересно ми е какво може да бъде направено и за бавните
архитектури (m68k специално), където се наблюдава лагване дори при
писане в локална конзола.  Истински билд коне, така да се каже :-)

Не знам за базирани на Debian дистрибуции, но всичко при мен е наред,
поне с Debian.  Разбира се, по-бавно е от Red Hat навремето с първото
KDE, но нещата се промениха много.

// Явор