Здравейте група,

Знам че въпросът ми може да е малко тъповат но все пак ще го задам.

Искам да си сложа Х server на Debian но се питам кой е по-добрия, едно време имах xfree86 но с него нещо много трудно си пуснах video cartata която е малко пра историческа (ATI Rage Fury 128) но няма как да я сменя за момента. Тръгваше с frame buffer от kernel-a и нещо ми трепереше монитора много и не знаех как да го оправя, та ако може някой дами каже дали няма да е по добре да си сложа xorg, но не знам каква е разликата между двата и дали не е по-лош

Благодаря предварително.