Здрасти

Аз тия дни си играх с подобен проблем, тъй като взе да пристига много
спам на мейл който се ползва само локално.
Единствения начин който успях да измисля е вместо алиас да се ползва
системен потребилте в комбинация от .forward и .procmailrc в homedir-а
на потребителя.

.forward
------
|"exec /usr/bin/procmail -a [EMAIL PROTECTED]"
|"exec /usr/bin/procmail -a [EMAIL PROTECTED]"
------

.procmailrc
------
PATH=/usr/bin:/usr/local/bin
SHELL=/bin/sh
:0
* ^Received:.*192\.168\.0\.*
! $1
:0
*
/dev/null
------

С тестовете които му правих върши работа. Дано ти свърши работа на тебе.

Георги Кръстев