Здравейте,
като сме на тема mail servers. Имам една функционалност която има
procmail, която искам да интегрирам в qmail.
1. Бих желал писмата маркирани от Spamassasin с: X-Spam-status: Yes да
си ходят в ~/.spam
2. procmail позволява всеки потребител да си има "block sender list" и
така ако не иска само той да не получава писма (дори от цял домейн) да
си слага сам правата за drop-ване на писма

Тук трябва да се добави procmail...

 cat /var/qmail/rc
#!/bin/sh
exec env - PATH="/var/qmail/bin:/usr/local/bin" \
qmail-start ./Maildir/

Гледам от известно време разни Howto-та как се интегрират заедно.
И исках да питам дали някой го използва ?